Je weet dat op het gebied van leads b2b leads heel waardevol zijn. Het lijkt alleen niet altijd even makkelijk om een b2b lead binnen te halen. Vaak moet je hier een marketingactie voor ondernemen, of er een bureau voor inschakelen. Maar als we je nu eens vertellen dat er een eenvoudige manier is om aan leads b2b te komen? Lees gerust verder en je zult zien hoe je b2b leads krijgt met behulp van je website, zonder dat je daar veel voor hoeft te doen.
Leads b2b zijn heel belangrijk voor een bedrijf. Een goede lead b2b kan per slot van rekening een nieuwe klant opleveren. Met behulp van onze Lead Express software kun je jouw website inzetten voor het vergaren van nieuwe leads b2b. Gemiddeld genomen onderneemt vijf procent van de bezoekers aan een website actie. Ze plaatsen een bestelling, of nemen contact met je op voor meer informatie. 55 procent van je bezoekers is via Google of een andere zoekmachine min of meer per ongeluk op je site gekomen, maar heeft verder geen interesse in wat je aanbiedt. Dan blijft er nog 40 procent over. Dit zijn bezoekers die wel met een reden op je site terecht zijn gekomen, maar die nog geen actie hebben ondernomen. Stuk voor stuk potentiële klanten waarvan je echter alleen een IP-adres hebt. Lead Express zet deze IP-adressen om in waardevolle informatie.
Een b2b lead is met behulp van Lead Express makkelijk vergaard. Als je bij ons een abonnement neemt, dan krijg je van ons op afgesproken tijden een rapport met daarin alle contactgegevens van waardevolle bezoekers aan je site. Dit zijn potentiële klanten die je bedrijf al kennen en interesse hebben in jouw producten. Zo wordt een passant een goede b2b lead. Op onze website vindt je alle informatie die je nodig hebt over Lead Express. We hebben drie verschillende abonnementen waarmee je leads b2b binnen kunt halen. Ook vindt je op de site uitgebreide informatie over de werking van ons product. Je kunt je op onze site ook laten overtuigen door een uitgebreide hoeveelheid testimonials van andere bedrijven die keer op keer een extra lead b2b overhouden aan hun website. Voor meer informatie kun je altijd contact met ons opnemen, we staan je graag te woord!
Als ondernemer ben je veel tijd kwijt aan je core business, acquisitie is iets wat je ”erbij” doet. Leads identificeren is een tijdrovende klus en ondersteunend personeel hiervoor is “te duur”. Zorg voor een vliegende start, en krijg je leads op een presenteerblaadje met een uitgebreid bedrijfsprofiel van jouw bezoekers.
In één oogopslag waardevolle informatie over de bezoekers van jouw website, verzameld in een krachtig dashboard. We geven je inzicht in alle gegevens die je als marketeer nodig hebt om je website nog beter te laten presteren de best presterende pagina’s, referral links, top branches en campagnes.
Bespaar tijd, verhoog de productiviteit en automatiseer je leadgeneratie. Stel eenvoudig je eigen leadfilters in en gebruik onze automatische leadscoring zodat jij als sales de ‘meest interessante’ leads op het juiste moment kunt benaderen omdat ze bijna klaar zijn om te kopen.
En ontdek hoe ze door het inzetten van LeadExpress
eenvoudiger nieuwe klanten scoren.
En ontdek hoe ze door het inzetten van LeadExpress
eenvoudiger nieuwe klanten scoren.