Account-based marketing (ABM) is geen hype, maar een trend. De komende jaren gaan we er met zijn allen nog flink de vruchten van plukken. In deze tijd van informatie overload hebben we een zwak voor een persoonlijke, authentieke en afgestemde benadering. Daar speelt Account-based marketing op in. En dat is wat het succesvol maakt.
In een eerdere blog hadden we het er al over: voldoende traffic is onmisbaar bij het genereren van website leads. Hoe meer website bezoekers, hoe meer exposure. En meer leads om te identificeren! Voldoende website traffic komt je marketing en sales alleen maar ten goede.
Potentiële klanten benaderen: het is nog net geen rocket-science. Waar de ene prospect dol is op een persoonlijke benadering, wil de andere potentiële klant juist alleen kort mailcontact. Maar hoe voel je dat nou aan? Hoe maak je van een prospect een nieuwe klant? En hoe hou je contact zonder opdringerig over te komen?
Website leads genereren begint met traffic. Heb je veel traffic? Dan heb je veel website bezoekers. En heb je veel website bezoekers? Dan heeft LeadExpress ook weer meer leads om te identificeren. Investeren in website traffic is een no-brainer: het is hét startpunt om meer klanten te halen uit je online marketing!