Lees hier onze lead generatie tips

LeadExpress: de highlights van 2016

Het jaar 2016 is voorbij gevlogen! Wat is er een hoop gebeurd in de wereld van marketing automation, en dus ook voor LeadExpress. We hebben in deze blogposts de belangrijkste LeadExpress highlights van 2016 op een rij gezet. Highlights die niet alleen leuk zijn voor LeadExpress, maar ook voor jou als klant.

 

1. Gestart met CRM Integratie

In 2016 hebben we hard gewerkt aan CRM Integratie. LeadExpress is inmiddels compatible met meer dan 500 CRM applicaties. Grote kans dat de CRM-oplossing die jij gebruikt er ook tussen zit! Het voordeel van CRM Integratie is dat LeadExpress nu automatisch alle leads in uw CRM applicatie plaatst. Dat scheelt weer een hoop handwerk.

Hier blijft het overigens niet bij, afgelopen maand hebben we nog API koppelingen gerealiseerd met PerfectView CRM en ABCrm. En we zijn bezig geweest met: social selling.

 

2. Social Selling makkelijker gemaakt

In 2016 hebben we namelijk LinkedIn company pages toegevoegd aan de bezoekrapporten van LeadExpress, inclusief de LinkedIn branche en bedrijfsgrootte. Met deze gegevens is starten met social selling extra eenvoudig. Handig, want social media als LinkedIn is een zeer effectief platform voor B2B sales.

Ben je nog niet bezig met social selling, maar wel benieuwd naar hoe het werkt? Ik heb recent nog een blog geschreven over waarom en hoe je moet starten met social selling.

 

3. Herkenningspercentage verhogen

Verder was ons development team in 2016 druk bezig om via slimme technieken het herkenningspercentage van te identificeren bedrijven te verhogen. Dit hopen we later deze maand geïmplementeerd te hebben en op deze manier nog meer bezoekende bedrijven te herkennen.

 

4. Ideeën voor nog meer nieuwe features

In 2016 zijn onze handen ook flink gaan jeuken om verder te ontwikkelen. We blijven daarom in 2017 ernaar streven om de oplossing van LeadExpress klantvraag gestuurd te blijven verbeteren. Met nieuwe features!

Jullie ideeën zijn daarom meer dan welkom.

 

5. We gingen als een rakket

Tot slot was 2016 het jaar van groei. We hebben inmiddels heel wat klanten, resellers en partners omarmd. We danken jullie daarvoor en kijken uit naar het jaar 2017. Proost!

Benieuwd naar hoe het jaar in detail verlopen is. Op deze pagina lees je de uitgebreide highlights.

Afbeelding door: mmaguirephoto

 

Top