Zoek jij een leadgeneratie campagne ?

Met de lead generatie software van LeadExpress haal je eenvoudig b2b leads binnen uit je eigen website

Bekijk hier in onze videoanimatie hoe wij B2B leads via je website voor jou genereren met onze leadgeneratie campagne

Een leadgeneratie campagne opzetten

Leadgeneratie: een enorm effectieve manier om nieuwe klanten te werven. Hoe meer leads, hoe meer potentiële klanten om mee rond de tafel te gaan. Investeren in een leadgeneratie campagne is daarom altijd een goed idee. Door uw leadgeneratie campagne effectief en efficiënt in te richten, bezit u in een mum van tijd een grote hoeveelheid gegevens van leads. Hoe u daarmee aan de slag gaat? Met een paar simpele stappen optimaliseert u uw leadgeneratie al:

Traffic: het startpunt van leadgeneratie campagnes

Voordat u start met het verzamelen van leads, is het belangrijk te investeren in traffic. Hoe meer bezoekers op uw website, hoe meer kans op leads. Het genereren van traffic is dan ook een essentiëel onderdeel van elke leadgeneratie campagne. Het inzetten van slimme landingspages, inhoudelijke blogs en gastblogs en het delen van content op verschillende social media kanalen heeft een al positief effect. Zeker wanneer u relevante content die inspeelt op de wereld van uw doelgroep inzet, is de kans op stijging in het bezoekaantal zeer aanwezig!

Gegevens van bezoekers verzamelen

Daarna is het tijd te investeren in het einddoel van uw leadgeneratie campagne: meer leads. Hoe u dat doet? Er zijn verschillende vormen van leadgeneratie campagnes om aan bruikbare gegevens te komen. Een veel gebruikte methode is het direct vragen naar gegevens. Vaak in de vorm van een standaard contactformulier, maar ook formulieren voor vrijblijvende offerteaanvragen of gratis whitepapers op landingspages. Goede call-to-actions zijn essentiëel bij deze vorm van conversie. Een eenvoudigere methode (geschikt voor B2B) is leadidentificatie software als LeadExpress koppelen aan uw website: software die IP-adressen van bezoekers automatisch omzet naar NAW gegevens en andere bruikbare data.

Maak LeadExpress onderdeel van uw leadgeneratie campagne

Wat die bruikbare data precies inhoudt? Door LeadExpress onderdeel te maken van uw leadgeneratie campagne krijgt u inzicht in niet alleen de NAW gegevens van een zakelijke bezoeker, maar ook in het zoekgedrag. In een rapport leest u maandelijks wie uw website heeft bezocht, welke pagina’s ze hebben bekeken en ook hoe ze op uw website zijn gekomen. Zo hebt u direct inzicht in de diensten waarin de bezoeker geïnteresseerd is. Benieuwd naar wat LeadExpress in de praktijk voor u oplevert? We nodigen u graag uit contact met ons op te nemen voor een gratis 14-daagse trial!

Wij hebben al meer dan 750 klanten succesvol geholpen met onze leadgeneratie campagne

100% beveelt ons aan

55 klanten hebben LeadExpress beoordeeld met gemiddeld een 9.0100!
Top